Λόγω τεχνικών προβλημάτων του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του eDatacenter, παρατείνονται:

  1. η υποβολή αιτήσεων έως και την Κυριακή 05-03-2017 και ώρα 23:59
  2. η αποστολή δικαιολογητικών έως και την Δευτέρα 06-03-2017 και
  3. ο έλεγχος από τις ΔΠΕ και ΔΔΕ έως και την Παρασκευή 17-03-2017.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2016-2017, καλεί τους εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες μεταθέσεων:

  • γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
  • σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ,
  • στα Μουσικά Σχολεία,
  • στα Καλλιτεχνικά Σχολεία,
  • στα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και
  • αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή.

Σας πληροφορούμε ότι για το σχολικό έτος 2016-17 οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης θα υποβληθούν ηλεκτρονικά. Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί, που προτίθενται να υποβάλουν σχετική αίτηση, να προβούν σε επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου από 14-12-2016 έως 20-1-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr).

Σας ενημερώνουμε ότι η επικαιροποίηση του μητρώου και των υπηρετήσεων των εκπαιδευτικών που θα υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης/βελτίωσης/οριστικής τοποθέτησης  (αριθμ. 213318/E1/13-12-2016 εγκύκλιος) παρατείνεται μέχρι 31-1-2017. Το Online Σύστημα Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων βρίσκεται στη διεύθυνση https://teachers.minedu.gov.gr.